بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, November 20, 2002

من از اون آسمون آبی می خوام
من از اون شبای مهتابی می خوام

قابل توجه تعدادي وبلاگ نويس محترمه که بدون اطلاع قبلي غيبت هاي بيش از حد مجاز دارند !
<وقتي مي آي قشنگ ترين پيرهنت رو تن‌ات کن!>
اين شعر مهرخ رو هم که يک روزي محرک من شد براي در آمدن از تنبلي اينجا مي آرم . هنوز هم روي اون دوتا جمله تاکيد دارم:
اي فلاني
دو سه خطي بنويس
ساده تر ، رنگي تر
در پي قافيه و واژه نباش
سوژه امروزي، بگذر از دلسوزي
لله هايي همه دلسوز تر از مادرشان
بي خيال از غم فردايي از عاقبت و آخرشان
من هنوز معتقدم ، مي توان عشق به آنان آموخت
مي شود در به در واژه بازار نبود
مي توان تقديم كرد
و پشيزي به پشيزي نفروخت
مي توان عشق به آنان آموخت...........


0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?