بابا و دخترش

بابا و دختراش

Friday, March 01, 2002

اين يک تهديد جدي است.


جناب آقاي لامپ يا بهرام خان ويا هر اسم ديگري که دوست داريد
امروز مطلبي در وبلاگتان خواندم که در تاريخ February 28 نوشته بوديد اگر آدرس دقيق اش را مي خواهيد سطر اول پاراگراف سوم.
ازخواندن اين مطلب شما خيلي ناراحت شدم اگر راست اش را بخواهيد بسيار ناراحت شدم و يا به قول دوپونت از اون هم بالاتر خيلي ناراحت شدم. پيش خودم گفتم لعنت برشيطون ( البته با اجازه ( پيرمرد يعني همون دريانورد پير)سرافين تو يعني اسم خودت را مي گذاري دوست آنوقت اين بهرام عزيز داره اون سر دنيا نيم سوز ميشه تازه بيچاره ديپلم هم داره. اين بود که تصميم گرفتم تا دير نشده دست به کار بشم و فوري برات از شرکتمون هرچي بيمه عمر براي لامپ هاي گرد( همون لامپهاي حبابي) و لامپهاي پشمالو و لامپهاي رياضي دون شاغل در دانشکده هنر و لامپهاي مقيم شارلوت ولامپ هاي اديتور نويس و انواع و اقسام ديگه بود گرفتم و توسط DHL فرستادم که خداي نکرده دير نرسه و بازماندگان عزيز در تاريکي نمونند. هرچند که نبودن لامپ مصيبت بزرگي است ولي بلاخره در نبودش مي تونند از شمع هم استفاده کنند البته شرکت ما انواع بيمه هاي جانبي براي استفاده کنندگان از شمع هم داره که به عنوان يک دوست پيشنهاد ميکنم حتما به عنوان ارثيه از خودتون به جا بگذاريد . اگر هم فرصت نشداصلا نگران نباشيد . وقتي براي مراسم مربوطه ميام اونجا با خودم مي آرم. اصلا حرف شم نزن هيچ زحمتي نيست . .مگه من با چند تا لامپ مثل تو دوستم و هر روز وبلاگشون رو مي خونم و تازه از اونم بالاتر لينکشون رو مي گذارم بالاي صفحه ام تا باعث روشنايي بشه؟ اصلا ناراحت مي شم اگه از اين حرفها بزني. فقط دوتا اشکال کوچيک وجود داره اول اينکه اين شرکت ما از ارائه اين سرويس براي کساني که اسمشون پروانه است معذور است که در اين مورد خاص فکر نمي کنم مشکلي پيش بياد. اما اگر هم پيش امد مي توني روي دوستي من حساب کني.ولي مورد دوم که مشکل بزرگنري هم هست و متاسفانه از دست من هم هيچ کاري ساخته نيست اينکه شرکت ما در مورد لامپهاي وبلاگنويس يک قانون سختي داره که حتما بايد قبل از نيم سوز شدن يا پاکسوز شدن يا {هرچي} سوز شدن وبلاگ لامپ حنما يک وبلاگ مشابه بايد به جاي اون نصب شود در غير اين صورت لامپ خاطي ازسرپيچ باز شده و با تيغ اره از محل اتصال به سرپيچ به دو نيم شده و از آن به عنوان جا شمعي استفاده خواهد شد تا عبرت سايرين شود.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?