بابا و دخترش

بابا و دختراش

Thursday, December 07, 2006

دیگه هواخوری بسه! برگردیم سر درس و مشق مون


خوب قول داده بودم راجع به جولیا گیلارد بیشتر بنویسم. جولیا متولد سپتامبر 1961 توی ولزه و وقتی 5 -4 سال اش بوده به همراه خانواده به استرالیا مهاجرت می کنند چون پزشکها به اونها توصیه کرده بودند برای بهتر شدن حال دختر شون باید به جایی با هوای گرمتر برند. عجیب نیست اینکه اونها هم می رند به ایالت استرالیای جنوبی ( همونجا که آدلاید مرکزشه) البته اگه من جا شون بودم مستقیم می رفتم carins

وقتی جولیا وارد دانشگاه آدلاید می شه به زودی جذب انجمن (غیر اسلامی) دانشجوها می شه و به زودی رهبر شون می شه. و کم کم ارتباط اش رو با جناح چپ حزب کارگر بر قرار می کنه.

در سال 1998 موفق می شه که به عنوان نماینده از ایالت ویکتوریا وارد مجلس بشه و خیلی زود جای خودش رو توی کابینه در سایه حزب کارگر باز می کنه ( توی استرالیا و انگلیس و ... که قوه مجریه از بین قوه مقننه انتخاب می شه معمولا حزب مخالف یک کابینه در سایه داره که برای هر وزیر دولت یک نفر رو از خودشون در نظر می گیرند که وظیفه اش اینه که کارهای وزیر دولتی را بادقت نظارت کنه و ایرادهای وارد رو بر اون بگیره و سیاست های حزب خودشون رو تدوین کنه و در صورتی که حزب اونها حاکم بشه نقش اون وزیر رو به عهده بگیره)

یکی از کارهای مهم اش گرفتن مچ فیلپ راداک که اون موقع وزیر مهاجرت بود برای دادن ویزا به کسایی که به حزب اونها کمک مالی می کنند .

آخرین سمت اش توی حزب وزیر بهداشت در سایه بود که توی اون دایما با تونی ابوت کاتولیک (با جولی ابوت قهرمان داستان پاپا لنگ دراز هیچ نسبتی نداره) با اون حرف های مضحک و کارها و قیافه جالب اش کل کل می کرد.

وبلاخره هم در انتخابات داخلی حزب دوشنبه این هفته به عنوان معاون کویین راد (رهبر جدید حزب) انتخاب شد.

روزنامه ها و رادیو تلویزیون های استرالیا به همه چیز این خانم از آرایش موی سرش و رنگ اونها و لباس و رژیم غذایی اش تا اینکه با کی می ره بیرون و با کی می خوابه ( این خانم شوهر نداره) حرف می زنند . بیشترین انتقادات به اون به خاطر نظرات اش راجع به خانواده و بچه دار شدنه. برای حزب کارگر که یکی از شعارهاش حمایت از خانواده ها ست خوب نیست که یکی از رهبران اش اینقدر نظرات ضد بچه داری و ازدواج داشته باشه.

اما چرا من اینقدر به اش بدبینم. همونطوری که نوشتم کویین راد سیاستمدار محبوب من توی استرالیا ست و حالا که به رهبری حزب رسیده منتظرم که زودتر بتونه نخست وزیر بشه. جولیا گیلارد توی این رقابت تا به حال پشتیبان کویین بوده ولی همه یه جورهایی مطمئن اند که یه روز زیر پا شو خالی می کنه تا خودش بتونه برای نخست وزیری رقابت کنه. این چیزیه که حتی مجری شبکه 9 تلویزیون جلوی هر دوتا شون ازش پرسید. جولیا به شدت خودخواهه و به شدت خودنما و جاه طلب. توی یک برنامه تلویزیونی می گفت از طرف یکی از مجلات به اش لقب س ک س ی ترین سیاستمدار زن استرالیا رو دادند که البته با بودن رقبای دیگری مثل آماندا ونستون چیز زیاد عجیبی نیست!


چیزی که باعث شد من لقب روباه منش رو به اش بدم اینه که جولیا قبلا چندبار خودش رو برای رهبری حزب مطرح کرده بود ولی این دفعه که دید بیشتر حمایت ها از کویین راده حاضر شد به عنوان معاون اش با اون همکاری کنه ولی تقریبا همه مطمئن اند در اولین فرصت به اش خیانت می کنه تا خودش رو بکشه بالا. هر چند تا جایی که من می دونم افرادی که متولد استرالیا نباشند نمی تونند نخست وزیر بشند.


پ.ن- برام خیلی مهم که بدونم با این توضیحات نظر شما نسبت به اش چقدر مثبت یا منفیه. من یه تئوری دیگه دارم که می گه وقتی از کسی تعریف می کنی اولین چیزی که توی ذهن شنونده می آد یه پس زمینه منفی از اونه وبر عکس وقتی از کسی بد می گی بلافاصله یک حس همدردی با اون توی شنونده ایجاد می شه. می خوام ببینم این چقدر درسته. خوبه اگه بدونم مثلا 10 تا از خواننده هام در اثر خوندن این متن چه احساسی نسبت به جولیا یا دیگرون پیدا کردند و چرا؟

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خب...والا...اولا...به نظر من توی دنیای سیاست..زیر آب کسی و زدن و حذف رقیب با روش های مختلف یه چیز کاملا طبیعیه...
اما به نظرام...هیچ دلیلی نداره که این جولیا گیلارد
اونقدرا بد باشه حتی اگر کویین راده را بزنه کنار...این دیگه بر می گرده به قابلیت و هوش کویین راده که...اگه دید این معاون اش...داره زیر آبی میره...جلوشو بگیره..

Friday, December 08, 2006 2:13:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام سینا جان. بابا این حرف‌ها که تو نظرخواهی‌ام نوشتی یعنی چی سر جدت؟ بابا ما مخلص‌ایم دربست! فرصت وب‌‌لاگ‌گردی نداشتم و ندارم این روزها فقط همین ولی اگر نمی‌دونی بدون که تو تو از محبوب‌بترین وب‌لاگ‌نویس‌ها هستی برام و از اولین یارهای غار اوائل وب‌لاگ‌نویسی‌ام. دیگه از این حرف‌ها نزنی‌ها!

گیلارد منو دقیقا" به یاد مگی تاچر می‌اندازه. به نظرم خیلی زن محکم و باعرضه‌ایه (نه این‌که ازش خوش‌ام بیاد ها!) ولی گاهی لیاقت افراد رو باید از روی اچیومنت‌هاشون شناخت و نه این‌که لزوما" ازشون خوش‌مون بیاد.

خوب برم حاضر شم که دیرمه. فعلا" قربون‌ات تا بعد. ببخش بازم که نرسیدم سر بزنم حالا که تو این‌همه فعال شدی. سعی می‌کنم با انضباط‌تر باشم من بعد. دخترک‌ها رو ببوس و مامان‌شون رو هم.
راد منو دقیقا" یاد جان میجر می‌اندزه ... هنوز مطمئن نیستم نسبت به قابلیت‌اش. تا ببینیم.

Friday, December 08, 2006 7:39:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

چون زن باعرضه ای هست به هرجا که برسه حقشه لابد یک لیاقتی به خرج داده که معاون سیاستمدار محبوب شما شده دارم فکر میکنم شاید اگر ماهم در کودکی اونجا بودیم همینقدر باعرضه میشدیم در مورد زیرآب زنی شک نکن چون بالاخره از بریتانیای کبیر اومده

Wednesday, December 27, 2006 7:55:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

新宿 賃貸マンション・物件情報なら首都圏中心のマイスタイルにお任せ下さい!新宿 賃貸・渋谷・恵比寿の賃貸マンション・物件情報なら首都圏中心のマイスタイルで!
"
東京・大阪・名古屋を中心とした高級マンスリーマンション、D-Room Stay。30日からの賃貸マンション・サービスアパートメントに、厳選された上質な家具家電、ゆとりある居住空間をプロデュースしています

Friday, October 10, 2008 8:45:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

風俗
東京 風俗
渋谷 風俗
上野 風俗
池袋 風俗
新宿 風俗
五反田 風俗
品川 風俗
新橋 風俗
錦糸町 風俗
中野 風俗
立川 風俗
神奈川 風俗
横浜 風俗
川崎 風俗
埼玉 風俗
大宮 風俗
西川口 風俗

Wednesday, January 26, 2011 9:11:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

video
video
video
video
videowiki
wiki
wiki
wiki
wikiレンタルサーバー
レンタルサーバー
レンタルサーバー
レンタルサーバー
レンタルサーバー

Wednesday, July 27, 2011 6:58:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

出会い
出会い
出会い
出会い
出会い

Thursday, July 28, 2011 5:52:00 PM  

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?