بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, December 05, 2006

یک کمی هم هواخوری

مامان غزل در جواب سوال من گفته که از سیاست خوشش نمی آد. برای همین و به خاطر دل این دوست عزیز توی این پست دیگه از سیاست نمی نویسم (بقیه خوانندگان گرامی از جمله سروش خان و مریم دوست داشتنی ناراحت نباشند که یکی دوتا پست دیگه بر می گردیم به موضوع شیرین سیاست)

1- برای اونها که هنوز امکان فیلم دیدن براشون فیل تر نشده این دوتا فیلم رو توصیه می کنم:
Baby Goin Crazy
Spray Can Creation
2-این فیلم دومی من رو یاد بعضی شب ها انداخت که توی Queen Street Mall, بریزبین قدم می زدیم. یک پسر جوونی بود که به همین شیوه نقاشی های قشنگی می کشید و مردم رو دور خودش جمع می کرد . از بریزبینی های عزیز اگه کسی هنوز می بینی اتش بد نیست یک عکس ازش برامون پست کنه.

3-چقدر خوشحال شدم این مردک جان بولتون دیگه توی سازمان ملل نیست. چون قرار نیست سیاسی بنویسم درباره اش بیشتر توضیح نمی دهم فقط بگم قیافه اش من رو یاد کاراکتر های کارتونی sesame_Street می اندازه بخصوص این یکی

4- یک سرویس جدیدی راه افتاده که می تونید به راحتی بفهمید مطالب وبلاگ تون توسط چه کسانی دزدیده می شه .استفاده از اون رو حتما توصیه می کنم.


این عکس ها رو هم برای خالی نبودن عریضه داشته باشید

-ببینم! تو که می دونی فقط باید با هم قد خودت طرف بشی ؟



این ها هم گشتند میون این همه ورزش جرجیس رو انتخاب کردند


بوش - بابا! دیگه بچه ها هم سیاستمدار شدند!



به گزارش خبرگزار واحد مرکزی خبر جلسه امروز مجلس خبرگان حاوی موضوعات بسیار مهمی از جمله نقش این مجلس در زندگی موجودات قطبی بود.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

اممم
من که کلا پشت فیل تر گیر کردم..چه فیلم چه عکس..این سایت های دور زذن فیلتر هم به علت سرعت بالا کار نمی کنه
الان دارم این
http://psiphon.ca/download.php
دانلود می کنم...شاید توسنتم...همه چی درست و حسابی ببینم...
آدم قدر چیزایی که داره نمی دونه...
مثلا یه اینترنت بدون فیل تر...

Wednesday, December 06, 2006 3:24:00 AM  
Blogger Myself said...

http://khalvatetanhai.blogspot.com/2006/12/blog-post_06.html

khedmAte shoma albatteh motma'en nistam manzuret in taraf bud iaa na

Wednesday, December 06, 2006 8:19:00 AM  

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?