بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, November 01, 2006

هالووین و بقیه قضایا


1-از من به شما نصیحت شب هالووین غذای سنگین نخورید وگرنه این ارواح بدکار تا صبح دست از سر شما برنخواهند داشت!(مگر اینکه کلکش رو بلد باشید) دیشب روح یک کشیش مسیحی آمده بود به خواب من هرچی می گفتم بابا جون اشتباه آمدی دست وردار نبود آخرش هم مجبور شدم به شیوه مسلمونها براش یه چشمه بیام تا دست از سرم برداره. بدبخت چه ضجه ای میزد. خلاصه فقط جن گیر نشده بودیم که اونم شدیم

2- بلاخره قالب وبلاگ رو عوض کردم البته هنوز چندتا کار دیگه هم داره ولی تا اینجاش هلوسکن و بلاگرولینگ و کوکامنت رو اضافه کردم. از این به بعد می تونید رد کامنت های من رو هم تو وبلاگهای مختلف بگیرید کافیه یه باکس کوکامنت سمت چپ وبلاگ یه نگاهی بکنید. این وسط چندتا خرابکاری هم شده بود مثلا کامنت دونی رو اشتباها" مدیریتی کرده بودم که 3 تا از کامنت های مریم اون تو گیر کرده بود (با عرض پوزش از مریم عزیز) امروز بلاخره درست اش کردم .

3- دو تا چیز جدید هم برای خواننده ها اضافه کردم یکی اش امکان کامنت گزاری از طریق بلاگره که ممکنه مشکل اونهایی رو که با هالوسکن مشکل دارند رو حل کنه و دیگری امکان رتبه دادن به مطالب وبلاگ که از طریق بالاترین امکان پذیر شده

4- وبلاگ بی بی سی هنوز چیزی درباره نظر قبلی من نگفته ولی در عوض تا حالا دوتا مطلب جدید نوشتند که در حد رکورد شکنیه


5- دیشب تلویزیون SBS یک برنامه جالب داشت درباره عبدالقدیر خان و بمب اسلامی پاکستان که چطور سر از کره شمالی درآورده. اینجوری که بوش می آد به غیر از ایران که افتاده توی هچل عربستان و عراق ولیبی و مالزی هم از جمله مشتری های جناب خان بودند این وسط فقط انگار سر سوریه بی کلاه مونده.

6 - بعد از ماجرای شیخ هلالی انگار شیوخ دیگه هم بد شون نمی آد کمی معروف بشند اخبار دیشب با دو سه تا دیگه شون صحبت می کرد از جمله شیخ ملبورن و پرت و همینطور یه شیخ انگلیسی که می گفت به هلالی توصیه کرده بره کنار چون انگلیسی اش خوب نیست . خودش انگلیسی رو خیلی روون حرف می زد که البته فکر کنم بیشتر تاثیر آب و هوای هندی اش بوده تا مدرک دکتری اش . فعلا که قراره روز شنبه توی سیدنی امت حزب الله در حمایت از این شیوخ راه پیمایی کنند.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام بابا! بازم لينك من اشتباه ست.
فروغ صد ملك دل

Wednesday, November 01, 2006 8:41:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

فونتش ریزه و از چب به راست نیست. اگه این دو تا رو درست نکنین نمره تون می شه 18. بشتابید برای نمره بیست. آها لینک من کوش؟ بابا رفاقت بابا مرام!!! چشمک ! دی! جدی نگیریشا.

Thursday, November 02, 2006 5:00:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

دارید میشید همون بابای اکتیو...
البته هستید..اما وبلاگ و یهو می فرستید توی وادی فراموشی....
بعدام من می خواستم همون نظر مامان غزل وبعدم....این فونته ریزه
....
اون وقت من و مامان غزل 20 میدیم
;)

Thursday, November 02, 2006 6:02:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

برای اینکه متن فارسی پاراگراف‌ها درست نشان داده شود (از جمله نقطه‌های آخر هر پاراگراف) در قالب وبلاگ این تغییر کوچک را انجام بده. بعد از قسمتی که الان به این شکل است

.post {
margin:0 0 2.5em;
line-height:1.6em;
}

این را اضافه کن تا متن نوشته‌هایت تبدیل به پاراگراف‌های فارسی، با چیدمان راست به چپ شود

.post-body {
text-align: right;
direction: rtl;
}

Friday, November 03, 2006 7:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

جریان جفت و طاق ، جریان سریالهای ماه رمضان است که متاسفانه شما چون در بلاد غرب تشریف دارین ازشون بی نصیب موندین و امکانش نیست تا در ماه مبارک تحت تاثیر قرار بگیرین و سعی کنید آدم خوبی بشین در ضمن تغییرات بلاگ رو هم تبریک میگم.این کارها رو میکنید بلاگ من هی حسودیش میشه بنده خدا

Sunday, November 05, 2006 12:45:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

ایروا تولدت مبارک: بسیار زود گذشت. زمانی که برای ایجاد همفکری بیشتر میان وب نویسان ایرانی خارج کشور یاهو گروه ایرانیان خارج کشور را بنا نهادیم و حتی زمانی که وب نوشت گروهی ایروا را با همکاری دوستان ایجاد کردیم، فکر نمی کردیم که این حرکت بتواند در کوتاه زمانی جمعی از وب نویسان ایرانی خارج از کشور که قلبشان برای وطنشان می طپد را دور هم گرد آورد. وب نوشت گروهی ایروا در یک روز شنیه و در چهاردهمین روز آبان ماه سال 1384 کار خود را آغاز کرد. دوستان یکی یکی با ایده ها و اندیشه های نو به جمع نویسندگان ایروا پیوستند. و درست امروز یعنی یک شنبه چهاردهم آبان ۱۳۸۵ ایروا یک سالگی خود را جشن می گیرد.

Sunday, November 05, 2006 11:49:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

سینا جان: خیلی خیلی متشکر برای این اطلاعاتت. می تونی ماخذش رو هم برام بنویسی؟ در ضمن، اگر اسم ابولهب عبدالکعبه نیست پس اسمش چی بوده؟ و من تا حالا نشنیده بودم که پيغمبر عمویی به اسم مقلوم داشته. خیلی جالبه. می تونی ماخذ اون رو هم برام بنویسی؟

در ضن این هم بسیار قابل توجه بود که ابوجهل پس مخزومیه نه اموی! پس چرا توی ابن هشام نوشته که ابوجهل پسر ابولعاصه؟! دیگه خجالت می کشم که بگم اگر می شه ماخذ این رو هم برام بنويس!:)

Tuesday, November 07, 2006 1:06:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

جناب خداد عزیز
باید بگم من هم اینجا دستم از کتاب و دفتر کوتاهه بیشتر اطلاعات من بر می گرده به حافظه ء ضعیف و اینترنت قوی . مطلب دیروزی رو با گشتن توی اینترنت پیدا کرده بودم(پیش قاضی و معلق بازی!) آدرس هاش هم اینه :
ادرس 1 آدرس 2 آدرس 3 ادرس 4
می تونی منابع اصلی رو از اونها استخراج کنی
در مورد فرزندان عبد المطلب همه موافق انذ که 10 تا پسر داشت اما اسامی اونها توی منابع مختلف گاهی با هم فرق می کنه مثلا این دو تا را داشته باش
1-عبد المطلب بن هاشم: فرزندانش ((عـبـاس )), ((حـمـزه )), ((عبداللّه )), ((ابوطالب )) (عبد مناف ), ((زبير)),((حارث )), ((حجل )) (غيداق ), ((مقوم )) (عبدالكعبه ), ((ضرارابولهب )) (عبدالعزى ),((قشم )) وشش دختر.
2-ده پسر به نام‌های عبدالله، عباس، حمزه، ابوطالب، زبیر، حارث، حجل، مقوم، ضرار، ابولهب داشت
در هر حال به نظر می آد که اسم ابولهب عبدالعزى بوده و عبدالكعبه اسم مقوم ( من اشتباها نوشته بودم مقلوم)
امیدوارم این توضیحات کفایت کنه ولی اگر بازم کاری از دست من ساخته است بگو خوشحال می شم

Tuesday, November 07, 2006 3:37:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sina jaan: address haa kaar nemikonand, mitooni dobaare baraam benevisi yaa email bezani?

Dar zemn, tooye Encyclopaedia of Islam negaah kardam, Abu Jahl ro "Abu-l-Hakam" neveshte na "Abu-l-hekam". Amaa oonjaa ham mige ke Amr b. Hashib b. Mughira Makhzumi. Dar natije harfet doroste o Umawi nist.

Abu Lahab ham doroste, esmesh Abdul-Uzza boode. Amaa Abdu-Manaaf o Abu-Talif yek shakhs hastand!

Merci baaz ham

Wednesday, November 08, 2006 9:38:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

1- فروغ جان اصلاح شد
2- مامان غزل جان فعلا که با کمک رهگذر نمره شده 19 اگه تونستم اون یکی رو هم چشم

3-مریم جان چشم
4- رهگذر عزیز ممنون
5 - آیدا خانم ویلاگ ما کجا وبلاگ شما کجا
ایروا جان مبارکه پس کیک اش کو
خداداد عزیز حتما یه پست جدید در این باره می گذارم

Wednesday, November 08, 2006 1:45:00 PM  

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?