بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, November 28, 2006

معجون مخصوص و فیلم زهرا امیر ابراهیمی و بقیه قضایا

این پست یه معجون مخصوص خیلی قویه فقط اونهایی که استقامت شون بالا ست بخونند:
معجون مخصوص
تا حالا فکر کردید چه چیزهایی رو می شه تو مخلوط کن مخلوط کرد؟ مثلا تا حالا مرغ پخته درسته رو با کوکاکولا مخلوط کردید؟ مخلوط کردیت کارت؟ شایدم غذای مخصوص روز شکرگذاری ( با گوشت بوقلمون). راستی با یک مخلوط اساسی متشکل از فیلم و نوشابه و ذرت بو نداده ( قبلا به بوداده اش می گفتند چس فیل حالا می گند پاپ کورن) چطوریید؟

فیلم زهرا امیر ابراهیمی راستی صحبت فیلم شد کسی فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی* رو نداره (بی تربیت ها مقصودم که اون فیلم اش نیست اون یکی دیگه اش رو می گم)


بقیه قضایاپ.ن- این یکی* رو گذاشتم هم گوگل رو تست کنم هم خوانندگان وبلاگهای فارسی رو

لطفا اگه شما هم توسط این عناوین گول خوردید ما رو از نظراتتون محروم نفرمایید!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

من افتخار آشنایی با چه کسی رو دارم؟

Tuesday, November 28, 2006 5:37:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

جناب حسین عزیز خوب معلومه بابا و دختراش. البته فقط بابا شون
:-)
بنده افتخار آشنایی با چه کسی رو دارم؟

Tuesday, November 28, 2006 5:42:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

برام بسیار جالبه بدونم چه چوری به اون اسم رسیدین؟ کار سختی بود؟‌قبلا با ایشون آشنایی داشتید؟ خودتون توی همین رشته کار می‌کنید؟

Tuesday, November 28, 2006 5:49:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

دوست من حسین عزیز
اگه از منظر نظریه بازی ها به این مسیله نگاه کنی خیلی راحت می شه جواب رو فهمید :-)(شوخی کردم)
جواب سوالاتت به غیر از آخری که %50 درصد مثبته بقیه منفیه!!
اگه بازم راهنمایی خواستی بگو

Tuesday, November 28, 2006 7:05:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

حقیقت اش اون روزی که از استادت تعریف کردی و قضیه مقاله 10-15 سال پیش اش رو نوشتی خیلی علاقمند شدم اون رو بخونم زمینه کاری من چیز دیگه ایه ولی تازگی ها دارم روی یک مسئله ای به عنوان سرگرمی کار می کنم که فکر کردم نظریه بازی ها می تونه تا حدی کمک کنه. بعدا" اگه خواستی بیشتر درباره اش با هم صحبت می کنیم

Tuesday, November 28, 2006 7:16:00 PM  
Blogger Myself said...

sheklo shamaaiele no mobaarak

Wednesday, November 29, 2006 6:34:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam .mibakhshid ke bi moghaddameh va bi rabt miporsam ama:
shoma pezeshk hastid?

Friday, December 01, 2006 10:59:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

خب من نتونستم به علت سرعت مافوق
لینک ها رو ببینم...
با اجازه بابا...
نورا جونم اگه بابا تصمیم بگیره چیزی و کشف کنه...کشف می کنه...حتی تو پزشکی...تو فرض کن یه چیزی تو مایه های دانشمند...
;)

Tuesday, December 05, 2006 3:59:00 AM  
Anonymous cheap runescape gold said...

من فکر می کنم که شعر او بسیار الهام بخش است، اما من علاقه مند به نگاه به سازندگان دیگر در این رویداد هستم

Tuesday, July 24, 2018 8:58:00 PM  

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?