بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, December 06, 2006

بازم هواخوری!

مامان عزیز غزل عزیز دیروز این پیغام رو برام نوشته:

هه هه هه همه اش به جز بند 1 و 4 سیاسی بودن ولی چونکه ما بزرگواریم، به روی خودمون نمی آریم. مخصوصا" عکس ها همه از دم سیاسی بودن که بازم اینجا بزرگواری می نماییم!!!
یه چیز دیگه ... چونکه سروش و مریم سیاست رو دوس دارن اونا رو به "خان" و "دوست داشتنی" مزین کردی. آره؟ اگه دستم بهت برسه... خوب شاید تا اون موقع که دستم بهت رسید بخشیدمت.
از اونطرف به جای اینکه به خود مریم دوست داشتنی لینک بدی به من لینک دادی. نمره ات رو چند بدم؟ از کارت اصلا" راضی نیستم بابای دو تا دختر خوشگل و ناناز و مامانی.


مامان عزیز غزل دوست داشتنی دیگه داری کم لطفی می کنی ها !آخه کجای شماره 2 سیاسی بود نکنه اون یارو نقاش خان قبلا دربون
پارلمان بوده! شماره 3 رو هم که فقط درباره قیافه اون عمو سبیلو خان نوشته بودم تازه بعدش فهمیدم که حاجی عزیز خودمون بهترش رو نوشته!ولی در مورد عکس ها حرفتو قبول دارم یکی به نفع تو!

زهره عزیز لطف کرده یک سری عکس از اون نقاش خان تو وبلاگ اش پست کرده اگه طالبید برید ببینید تا فیل تو تر نشده

در مورد آدرس وبلاگ مریم دوست داشتی حق با مامان عزیز غزل قشنگه. من آدرس اش رو اشتباهی داده بودم آخه خودم چشم بسته راه وبلاگ اش رو بلدم ناسلامتی دختر خونده وبلاگی خودمه.


خوب برای اینکه یه دفعه غلظت سیاست خون مون پایین نیاد و خدای نکرده سکته نکنیم این ماجرا رو که تازگی تو استرالیا اتفاق افتاده رو هم داشته باشید:

دوپسر دانش آموز مسلمان به انجیل ادرار کردند و دانش آموز سوم یک صفحه از آن را کند و مثل سیگار دود کرد

خوب فکر می کنید این عمل چه عکس العملی رو توی استرالیا داشت. جواب : هیچ از صبح تا حالا این رادیوی من شده پر از پیغام های بد وبیراه به مسلموناها که چی از جون ما می خواهید ؟ چرا بر نمی گردید به همون جایی که بودید؟ خوشتون می آد بچه های ما هم به کتاب مقدس شما ادرار کنند و ...

جالبه که حتی یک بار هم چیزی از واکنش بقیه مسلمونها به این قضیه پخش نکردند در عوض مجری برنامه پرسید فکر می کنید اونها چقدر تحت تاثیر تعلیمات معلم ها یا پدر مادرهاشون این کار رو کردند.اینجا بود که دیگه صبر من تموم شد و زنگ زدم به شون و بعد از 50 دقیقه معطل شدن این رو براشون گفتم:
This morning I heard about what happened in an Islamic School to the holy bible. I am a Moslem and I feel embarrassed and sorry about this event. This act was done by 3 teenagers or kids but I want to declare it is not acceptable by any Moslem; it is a sin in Islam.

But About your question, I would like to express these 6 items:

1- This act is not acceptable by any Moslem, it is all wrong,

2- I as a Moslem feel sorry and apologize about what happened.

3- It is only happened by 3 kids and this matter should be noticed, I do not know what their knowledge about Islam was, but I can say based on Islamic teaching Every Moslem should respect the God’ name and words in any language and any script.

4- I try to understand why these 3 kids have done that shameful act, is it because they Moslem parents and their Moslem teachers taught them to do that, I say NO.
Holy Bible is an important book for all Moslem as well as Torah (old testament) and Quran. None of the true Moslems can do such an act to the bible.

On the other hand, as you know teenagers are not obeying what they are told, they deny it, they refuse it and they do it in the wrong way. So if your question is if their teachers or parents taught them to do that, my answer is; I do not think so.

5- But still this question remains what force them to do such nasty and wrong act, I have a guess, may be they got tired of all the attacks against their religion they see in the Australian TV and hear in Australian radios or read in Australian newspapers.

6- Tim you and John and all your media fellows who use EVERY SINGELE UPERTUNITY to attack Islam are also responsible for this hate and aggressive feeling between our kids.

Thanks,

نظر شما چیه؟
پ .ن- من زیاد مذهبی نیستم ولی واقعا فکر می کنم روزنامه ها و تلویزیون های اینجا از هر فرصتی برای انتقاد از مسلمونها استفاده می کنند تا اگه هم قرار باشه کسی رو از مسلمونها برای جوابگویی بیارند به جای چهارتا آدم درس خونده و تحصیل کرده می گردند بدترین آدم هایی رو که حتی درست نمی تونند حرف بزنند رو می آرند .

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

مامان غزل جونم...می دونی من تازه کلی ذوق کردم....با اسم من وبلاگ تو باز بشه....
بعد یه جورایی خوش یمن بشه واسه من
....:)
می دونی من فکر می کنم بابا باید توی درس لینک دهی تلاش بیشتری کنه
;)
بابا شوخی کردم....
امم در مورد این حرکت چند تا بچه...
والا چی بگم...اینقد من اینجا چیزای غیر منطقی و...قضاوت یه طرفه می بینم...که خیلی برام جای تعجب نیست...

Friday, December 08, 2006 1:57:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

新宿 賃貸
人材派遣
ブログアフィリエイト
多重債務
バイク便
マンスリーマンション
印鑑
ゴルフ会員権
育毛剤
フロント サービス
新宿 マッサージ

Friday, October 10, 2008 8:41:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

アーネスト賃貸
アクサ三井ダイレクト設計事務所ゲーム 専門学校ウェディング
ショッピング枠 現金化チューリッヒ行政書士現金化結婚式
有料老人ホーム副業クレジットカード 現金化看護 ウェディングearnestデザイン 専門学校

Friday, October 10, 2008 8:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?