بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, December 27, 2006

2nd Version من هم بازي

خدا بگم شما ها روچکارکنه ! تا الان با خيال راحت داشتم تو شاپينگ می گشتم گفتم بيام ايميل ها ووبلاگم رو چک کنم ديدم! بعـــــــــــــــــــله من رو هم آوردید وسط بازی. خوب دست علیداد سابق(رنک =۲) هاله خانم آفتابی (رنک=؟) و آيدای ورودممنوع (رنک=؟) دردنکنه (اگه کسی ديگه ای هست که از قلم افتاده بگه ) حالا اين من و ايديتور هاله و۱۳ دقيقه وقت توی اين کافی نت وسط شاپينگ اون هم ساعت ۶ بعد از ظهر روز باکسينگ دی و اعترافات بنده. واقعا که دستتون درد نکنه!
اول بگم اون شماره رنک داخل پرانتز در حقيقت پيشنهاد منه که به بازی اضافه بشه يعنی هر کسي که بازی رو شروع کرده (سلمان) رنک اش می شه ۱ هر کسيرو که اون معرفي کرده رنک اش ميشه ۲ و بقيه هم به همين ترتيب يکی اضافه می شند. اگه يک نفر رو چند نفر معرفی کنند عدد کوچيکتر مهمه . مثلا من رو عليداد معرفی کرده که رنک اش ۲ پس مال من می شه ۳.

خوب کسانی رو که من می خوام معرفی کنم اينها اند:
۱- مريم آسمان آبی
۲- گپی با خودم
۳-گاو و گلدون
۴-بابای ژينا
۵-نگين

ديگه وقتم داره تمو ميشه بقيه برای بعد.

ادامه- آشپزباشی عزيز پيغام داده که قبلا يکبار گزيده شده لذا جا رو به دوست ديگری دادم. بابای ژينا و نگين و گاو وگلدون عزيز مثل خودم يک کمی گرفتارند ولی قول می دند بجه های خوبی بشند و بيشتر بنويسند. من الان در سفر هستم و وقتی برگشتم به قولم عمل می کنم. اما ۵ مورد من:
۱- از آشپزی هيچ سر رشته ای ندارم ولی با تخم مرغ ۵ جور غذا درست می کنم!
۲- تو دوران دانشجويی همه جور کاری کردم از روزنامه پخش کردن تا تدريس تو دانشگاه
۳-يک بار تو دوران سربازی با تقليد صدای فرمانده يکی رو پشت تلفن مجبور کردم سرود مرکر رو با صدای بلند بخونه اون هم ساعت ۱ نصف شب
۴-بيشتر شهر های معروف استراليا و نيوزيلند رو گشتم از همه بيشتر از سيدنی و بريزبين خوشم می آد و از همه کمتر از کانبرا
۵-از وقتی نسترن بدنيا آمده به غيز از يکبار و نصفی ديگه من پوشک اش رو عوض نگردم!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
بازي خوبي بود نوبت ما هم زماني شد که وارد پنجمين سال فعاليت وبلاگي مون مي شديم امروز هم جشني برپاست ازتون خانوادگي دعوت ميکنيم که در مراسم ما شرکت فرماييد با تشکر

Wednesday, December 27, 2006 12:25:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

این موضوع پوشک نسترن خانم گل ، مرا به تعجب واداشته ، یعنی این دختر خوشگل فقط یکبار و نیم خودش رو کثیف کرده ؟

Friday, December 29, 2006 1:14:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ba salam man amir 26 mashhad IRAN
man modatie ke daram talash mikonam vase eghamat az tarighe skilled worker
alan ham ye soalaty daram ke javabi vasashoon peida nakardam
ama ta inke belakhare az tarighe internet ba shoma ashna shodam
lotfan az khdetoon ye adrese email be man bedin ya hata tele lkhodetoon to aus be man bedin ta be toonam ba shoma tamas begiram
faghat mikham az tajrobiate shoma etefade konam
inja aslan javabi nadaram
man mikham az inja beram lotfan komakam konid
lotfan ehsase mano dark konid ke che ghadr eshtiagh daram vase raftan va amadan be oonja
montzere tamase shoma hastaminam adrese emailame: amir.abaszadeh@gmail.com
lotfan be harkasi ke mitoone be man komak kone emaile mano bedin
montazere komak haye shoma hastam
man hameye talashamo mikonam
dooste shoma amir

Wednesday, January 31, 2007 7:29:00 AM  

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?