بابا و دخترش

بابا و دختراش

Monday, June 20, 2005

آرای ایرانیان خارج از کشور در نظرگرفته نشده!

یکی دو روز بود که منتظر رسیدن آمار جزیی وزارت کشور بودم که بلاخره امروز روی سایت شون قرار گرفت. تازه تجزیه و تحلیل رو شروع کردم که به اولین نکته عجیب رسیدم
در مجموع کل آرای اخذ شده ، آرای ایرانیان خارج از کشور محسوب نشده. اگر بتونم جایی پیدا کنم فایل اطلاعات اش رو می گذارم تا شما خودتون هم بتونید چک کنید. چندتا نکته دیگه هم هست که دارم دوباره بررسی می کنم اگر درست بود میگذارم اینجا. در کل نتیجه انتخابات تغییر چندانی نمی کنه ولی باعث می شه رتبه دکتر معین و قالیباف با هم عوض بشه و تعداد آرای کاندیدیا ها رو عوض کنه. این نامه رو هم امروز برای ابطحی و دکتر شیرزاد فرستادم (پیامگیر سایت دکتر معین کار نمی کرد!)
.

جناب ابطحی
با بررسی آمار وزارت کشور مشخص می شود که آرای ايرانيان خارج از کشور در نتيجه نهايی در نظر گرفته نشده که اين يک تخلف انتخاباتی است. درست است که ممکن است در نتيجه نهايی تاثيری نداشته باشد ولی اولا آرای نهایی کاندیدا ها از جمله دکتر معین را دستخوش تغییر می کند در ثانی توهين بزرگی به ايرانيان خارج از کشور است و ثالثا بدعتی شوم خواهد بود. خواهش می کنم اين نکته را با مسئولين ستاد انتخابات و رياست جمهوری در ميان بگذاريد و نتيجه را هم برای اطلاع عموم منتشر کنيد.
متشکرم
بابای وبلاگ بابا و دخترش
http://bandeh.blogspot.com/

--------------------این هم لینک های دیگه به همون مطالب اگه لینک های بلا کار نکرد :
1- کل آرای اعلام شده از وزارت کشور

2- آرای ایرانیان خارج

3- برای جزییات آمار هم به سایت وزارت کشور برید و روی لینک نتايج انتخابات نهمين دوره رياست جمهوری کلیک کنید

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?