بابا و دخترش

بابا و دختراش

Monday, May 30, 2005

از وبلاگ کرمانشاه دیار شیرین پسر بهورز روستاي کيسله....

  

عکاشه پسر دو ساله جمشيد  بهورز روستای کيسله در نزديکيهای مرز است. مدتی پس از تولدش پدر و مادرش متوجه ميشوند حس شنوايی او دچار مشکل است. به اين در و آن در ميزنند .....تا اينکه ميفهمند پسر کوچولويشان ناشنواست اما اگر تحت عمل پيوند استخوان حلزون قرار بگيرد ميتواند شنوائيش را باز يابد.
جمشيد تا بحال چندين بار به تهران رفته. ويزيتهای گرانقيمتی را پرداخت کرده، شبها در مسافرخانه های زيادی را با بيم و اميد بسر کرده است. سيصد هزار تومان بابت سمعکی که در عکس هم ميبينيد ازش گرفته اند تا بقول خودشان سوراخ گوش بچه عادت کند! گوشی که ناشنواست.
از جمشيد ۱۱ ميليون تومان پول خواسته اند. پرفسور عاليقدر هم گفته اول بايد يک و نيم ميليون بخودم بدهی تا دست به مريض بزن
عکاشه پسر دو ساله جمشيد بهورز روستای کيسله در نزديکيهای مرز است. مدتی پس از تولدش پدر و مادرش متوجه ميشوند حس شنوايی او دچار مشکل است. به اين در و آن در ميزنند .....تا اينکه ميفهمند پسر کوچولويشان ناشنواست اما اگر تحت عمل پيوند استخوان حلزون قرار بگيرد ميتواند شنوائيش را باز يابد.
جمشيد تا بحال چندين بار به تهران رفته. ويزيتهای گرانقيمتی را پرداخت کرده، شبها در مسافرخانه های زيادی را با بيم و اميد بسر کرده است. سيصد هزار تومان بابت سمعکی که در عکس هم ميبينيد ازش گرفته اند تا بقول خودشان سوراخ گوش بچه عادت کند! گوشی که ناشنواست.
از جمشيد ۱۱ ميليون تومان پول خواسته اند. پرفسور عاليقدر هم گفته اول بايد يک و نيم ميليون بخودم بدهی تا دست به مريض بزنم.....
جمشيد دستش خاليست.
اينها را جمشيد چند روز پيش که به روستايشان رفته بودم مايوسانه بمن گفت.
ديروز ظهر با زنش و پسرک آمدند به ديدن من و کمک خواستند.
من همه سعيم را بکار ميبندم مدارکش را آورده ام تا پيش يک دوست جراح گوش و حلق و بينی ببرم.
شما دوستان عزيز هم بهر طريق که از دستتان ميايد آستين بالا بزنيد و به من تنها مانده که خود کمتر از جمشيد نوميد از پژمردن گلهای عاطفه و انسانيت نيست کمک کنيد: به قلمی ....يا به قدمی
شايد که عکاشه کوچک، پسر بهورز روستای دورافتاده کيسله بتواند بياری من و شما صدای مرغ و خروسهای پدرش را و صدای گورانی پسر جوان همسايه را که بعشق دلداده اش ميخواند.... بشنود.
در وبلاگهايتان يک لينک به عکاشه بدهيد. اين حد اقل کار است .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?