بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, May 17, 2005



هاله هم که کرکره رو کشیده پایین ! هرجا هم که می ره اون عکس در بسته رو با خودش می بره (هر پست جدیدی که می زاره عکسه یکی می ره بالاتر). بابا جون ما چه گناهی کردیم ؟ حالا درسته که یک کمی اعصابت از دست بعضی ها خورده ولی خوب دیگه کافه رو چرا تعطیل می کنی؟

شوخی کردم هاله جان. خودت خوب می دونی که چقدر خودت و خونواده ات رو دوست داریم. همه ما ها گاهی احساس می کنیم که باید کمی بریم هوا خوری و با روحیه تازه تر برگردیم امیدوارم که هرچه زودتر برگردی . در مورد موضوعاتی هم که ناراحتت کرده نمی خواه حرفی بزنم چون چیز زیادی نمی دونم ولی یک نکته ای رو که من به اش رسیدم اینه که هرکسی به دلیلی وبلاگ می نویسه و می خونه . اگر بخواهیم کمی بیشتر از این ابزار کار بکشیم ممکنه ولی دیر یا زود هم ممکنه دیگه جواب نده. بد نیست برگردیم به همون ایده ای که روز اول به دلیل اش وبلاگهامون رو برپا کردیم اینجوری شاید کمی از مشکلات کار کمتر بشه. این فقط یک پیشنهاد دوستانه است خودت بهتر از من یا دیگران می تونی تصمیم بگیری. فقط دلم می خواد نظرت رو اینجا بخونم اگر این پست رو دیدی.

در ضمن اونهایی که با برگشتن هاله موافق اند بیاند اینجا رو امضا کنند تا هر چه زودتر بفرستیم اش برای دبیرکل سازمان ملل!×(فرمت اش عربیکه برای اینکه فارسی بخونید باید فرمت صفحه رو عوض کنید)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?