بابا و دخترش

بابا و دختراش

Thursday, May 26, 2005

استرالیا گردی قسمت اول:Cairns بهشت روی زمین

بعضی وقت ها می بینم اینقدر درگیر حرفهای سیاسی و اقتصادی و غیره شدم که اصلا یادم رفته این وبلاگ رو برای چی درست کرده بودم. امروز یکی از معدود دوستانی که من رو می شناسه و این وبلاگم رو می خونه ازم خواسته بود درباره شهر cairns براش بنویسم. این شد که فرصتی شد که برگردم سر ماجراهای اصلی این وبلاگ



1-cairns یکی از قشنگترین مناطق دنیا ست که من تا به حال تو عمرم دیدم.جاش درست در بالاترین نقطه های ایالت سرسبز کویینزلنده و برای همین همیشه اب و هواش گرم تر از بقیه جاهای استرالیا ست. بهترین موقع مسافرت به اونجا از نظر من اوایل ژوئن تا اواسط آگوسته که هوای خیلی بهتری داری.



2- هتل :این شهر به شدت توریستیه و هتل های شهر معمولا پر اند و برای همین نوصیه می شه اگه هتل خوب و ارزون می خواهید قبل از رفتن به فکرش باشید.



3- ماشین: اگه برای رفتن به اونجا از ماشین خودتون استفاده می کنید باید پی 4 یا 5 روز رانندگی رو( تازه از سیدنی) به تن تون بمالید که باوجود اینکه جاده های قشنگی داره اصلا توصیه نمی شه .ارزون ترین و بهترین راهش هواپیماست ولی حتما توی فرودگاه یک ماشین برای چند روزی که تو cairns هستید بگیرید ( که البته بایستی قبلا رزرو کرده باشید)

4- دنباله داره ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?