بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, June 07, 2005

دو خبر جالب

خبر۱ (امریکا)- راسل کرو هنرپیشه مشهور به جرم پرتاب کردن تلفن به سمت کارمند هتل محل اقامت اش بازداشت و با پرداخت وثیقه تا زمان تشکیل دادگاه آزاد شد. در صورت مجرم شناخته شدن او در دادگاه قاضی می تواند تا ۸ سال زندان برای او در نظر بگیرد!



خبر ۲ - (ايران )آمبولانس در حال مأموريت توقيف شد
آمبولانسى كه در حال انجام مأموريت بود، توسط گشت پليس آگاهى متوقف و به پاركينگ منتقل شد. اين اقدام در پى رأى قاضى دادگاه صورت گرفت كه به علت اختلاف حساب دستور توقيف اين خودرو را صادر كرده بود.يكى از مسؤولان مركز آمبولانس ناجى در مورد اين حادثه به خبرنگار ما گفت:" به افسر گشت توضيح داديم كه در حال انجام مأموريت هستيم و بيمار كه دچار مشكلى قلبى است، بايد با تجهيزات خاص و مطمئن منتقل شود و اگر اين مسأله انجام نشود، جان بيمار به خطر مى افتد و از او خواستيم اجازه دهد تا بيمار را به بيمارستان منتقل كنيم و بعد از آن آمبولانس را توقيف كند.
از او خواستيم كه يكى از مأموران سوار آمبولانس شود و آنها به تعقيب آمبولانس تا بيمارستان بپردازند، ولى قبول نكردند و گفتند دستور قضايى است،...پس از اينكه ديديم از صحبتها راه به جايى نمى بريم، ناچار شديم بيمار را در شرايط بسيار خطرناك با يك خودرو شخصى به بيمارستان منتقل كنيم"

حالا دیدید سیستم قضایی ما چیزی کم از مشابه امریکایی اش نداره! اگه اونها فرد مجرم رو صرفنظر از معرفیت و مال و منالش توی روز روشن دست بسته می فرستند زندان در عوض توی ایران حتی آمبولانس در حال حمل مریض رو بدون توجه به بهانه های واهی خطر مرگ بیمار و غیره یک راست می برند بارداشتگاه پلیس!! به این می گند ... !!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?