بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, June 21, 2005

در ادامه بحث دیروز بلاخره یک جایی پیدا کردم که لیست رو بگذارم خودتون می تونید برید و سر بزنید و با ماشین حساب چک کنید ببینید درسته یا نه ولی شرط اش اینه که جواب اش رو به من هم بگید. راستی گفتم جواب ، این هم جواب آقای ابطحی به من :!
-----------------------------------
بابای وبلاگ بابا و دخترش: آقای ابطحی
همین الان با بررسی آمار وزارت کشور متوجه شدم آراء ایرانیان خارج از کشور در جمع کل آرا در نظر گرفته نشده. صرفنظر از اینکه این مسئله نتیجه نهایی را عوض نمی کنه ولی یک توهین بزرگ به ایرانیان خارج از کشور و یک تخلف انتخاباتی است! علاوه بر این در نتیجه نهایی آرا دکتر معین تاثیر دارد. خواهش می کنم بررسی کنید و نتیجه رو هم برای عموم روشن کنید. متشکرم

(۳۰ خرداد ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۶)

پاسخ آقای ابطحی: من نمی دانم شما به چه دلیلی به این جمع بندی رسیدید!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?