بابا و دخترش

بابا و دختراش

Thursday, July 10, 2003



روز اولی که جراحی لاله و لادن شروع شده بود روزنامه ايران مصاحبه ای کرده بود با فردی که خودش رو پزشک ايرانی لاله و لادن می دونست. عنوان مصاحبه بود "چرا عمل جدا سازی در ايران انجام نشد؟" در اون مصاحبه جناب پزشک ادعا می کرد که اون تمام شرايط رو برای انجام عمل در ايران فراهم کرده بوده و حتی با وجوديکه در سال 72 امکان عمل در آلمان وجود داشته اونها برای اينکه اين افتخار نصيب آلمانی ها نشه اينکار رو در انجا انجام ندادند. همون موقع که اين مطلب رو خوندم پيش خودم گفتم پس کی ما ايرانی ها می خواهيم دست از اين حسادت های بچگانه مون برداريم؟ روز اول و دوم عمل سپری می شد و من هم مثل همه مردم دنيا آخرين اخبار اونها رو با شوق و ذوق دنبال می کردم تا اينکه پريشب اون خبر دلخراش رو از تلويزيون شنيدم اين موضوع به حدی من و همسرم رو ناراحت کرد که تمام شب رو فقط درباره اونها و تلاششون حرف می زديم و هر وقت سعی می کرديم که موضوع ديگه ای رو مطرح کنيم ناخودآگاه حرف مون دوباره به اونها ختم می شد. اين موضوع به حدی توی روحيه ما (به خصوص همسرم) تاثير گذاشته بود که ديشب سعی کردم اصلا اخبار نگاه نکنيم. امروز که وبلاگها و روزنامه ها رو نگاه می کردم از ديدن نظرات بعضی ها کاملا متعجب شدم نمی دونم چرا ولی بنظر می آد حالا که عمل نا موفق بوده همه شدند متخصص و کارشناس. جالبترين نظر رو اينجا خوندم که لينک اش رو هودر داده بود.
اين ممکنه درست باشه که سنگاپوريها از بابت جدا کردن موفقيت آميز آن دو نفر به يک مشهوريت بزرگ و شايد هم منافع مادي و معنوي زيادي مي رسيدند که البته اگر عمل موفقيت آميز مي بود حق شون بود. اما اينکه حالا هر کسي از هر گوشه دنيا به دنبال استفاده از مرگ دلخراش اونها براي مطرح کردن خودشه ديگه واقعا تاسف باره . اين همه متخصص سياسي و پزشکي و مالي و اخلاقي در حقيقت دارند جسد اون دو تا رو براي مقاصد خودشون بارها و بارها تکه پاره مي کنند. و لابد هيچ کس هم حق نداره بهشون بگه: اين لجن پراکني رو بس کنيد ديگه
مطلب تکميلی: جالبه که بعضی از اين دوستان قبل از اين از تيم مجرب جراحی تعريف هم می کردند ولی حالا که عمل ناموفق بوده تيم جراحی می شه غير مجرب و دنبال منافع مادی

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?