بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, March 26, 2003


سلام . سال نو مبارک . ببخشيد که شما و چلچله ها رو در شروع سال نو تنها گذاشتم هرچند که خيلی برای شروع سال در وبلاگم برنامه ريزی کرده بودم ولی به دليل مشکلاتی که برای اينترنتم پيش آمد اصلا نتونستم کاری بکنم. همين الان هم که موقتا اوضاع درست شده دارم با عجله اينها رو می نويسم که نکنه دوباره قطع بشه. شايد اين تنها سالی بود که در اين چند سال اخير که سال نو رو از اينترنت دور بودم ولی در عوض تونسنم بيشتر در کنار نيلوفر و مامانش باشم هر چند که فکر شما و چلچله ها و همه دوستان عزيزی که ايميل تبريک زده بودند و هم اونهايي که ايميل تبريک شون به دليل پر شدن ميل باکس من برگشت خورده بود هم از ذهنم خارج نمی شد. برای همه شما آرزوی سالی خوش و خرم به همراه يک دنيا خوشی و سلامتی دارم . اين هم پيشکش تبريک بهار و به همراه صدای بهار.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?