بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, September 25, 2002

راستی وقتی يک سری به وبلاگ پرگوش زدم يک هنرنمايي ديگه از اين پسر با استعداد ديدم که همون فلشی که سهراب برای وبلاگ خورشيد خانم ساخته . يک تيکه جالب که توی اون فلش هم ديده می شه نامه يکی از خوانندها به خورشيد خانمه که خورشيد خانم اسمش رو گذاشته ماه پيشونی و با وجوديکه تاکيد کرده اين اسم هيچ ربطی به وبلاگ ماه پيشونی نداره ولی اگه اون رو بخونيد به يک احساس عجيبی می رسيد . بعضی تيکه ها شو من اينجا می آرم (اميدوارم که ار نظر خورشيد خانم اشکالی نداشته باشه )
خورشيد خانم نوشته :" اين دوست ناديده من که برام ايميل ميده و من اسمشو گذاشتم ماه پيشونی هم بازيش گرفته. بد موفعی برای من ايميل ميزنه اين دختر. راستی اين ماه پيشونی به ماه پيشونيای وبلاگر هيچ ربطی نداره. همونطوری که گفتم اين اسمو من براش انتخاب کرده بودم. تو آرشيوم هست

ديروز میخواستم به قول تو درخت نباشم. ديروز دلمو زدم به دريا. ديروز...
خورشيد درد دارم. درد. خورشيد تنم داره تير می کشه. باورم نمی شه هنوز. يه احساس خاصی دارم. همونی که تو گفتی. Lost...
انگاری يه عالميه که من ازش خبر ندارم. تا دم درش ميرم. بعد يه چيزی می خوره تو سرم و به هوش ميام و بر ميگردم همينجا.
"

من وقتی خبر فوت ماه پيشونی رو خوندم اولش باور نکردم ولی وقتی ديدم که وبگرد و هودر اون رو نوشتند ناچار شدم باور کنم. احساسم رو درباره اش همون روز نوشتم و لی خوب از بعضی از درگيری های هم که
الان داره توی صفحه نظر خواهی انجام می شه ناراحتم . فعلا کاری که نمی شه کرد جز طلب رحمت برای روحش. روحش شاد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?