بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, September 25, 2002


Screenshot


جناب هودر بزرگ رئيس ! وبلاگ سردبير خودم امروز سالگرد ابولبلاگرون شدن اش رو جشن گرفته و به همين مناسبت هم سر و وضع ظاهر و باطن وبلاگ اش رو تغيير داده و از همه مهمتر اينکه خودش رو از شر ليست وبلاگ نويسان نجات داده و اون رو به کلی پاک کرده يادمه که يک مرتبه از اون به عنوان يکی از حلقه های اتصال وبلاگ نويس های فارسی زبان با هم ياد کرده بودم. اين اتصال اون روزها خيلی حساس و شکننده بود ولی حالا همانطوری که سينا مطلبی نوشته ديگه يک ارتباط محکمه که در بعد خبری ازبعضی رسانه های عمومی هم بهتر عمل می کنه. شايد هم به همين دليل هودر اون ليست رو برداشت .درهر حال مبارکه انشاالله. ما که هديه قابلی برای ايشون نداريم ولی بد نيست يک لينکی به يک مصاحبه منتشر نشده ای از ايشون بدم. اين جالبترين و واقعی ترين مصاحبه ای که من از حسين درخشان شنيدم . حتی اونجا که در وسط مصاحبه موبايل ايشون زنگ می زنه و مصاحبه گر مجبور می شه منتظر بشه تا تموم شدن مکالمه ايشون صبر کنه . جالبه که در تمام اين مدت متن مکالمات تلفنی ايشون هم در مصاحبه ضبط می شه.و يا اونجا که هودر افشا می کنه که همه خوانندگان وبلاگ سردبير : خودم همه خنگند! اگه می خواهيد شما هم مثل من از اين مصاحبه لذت ببريد و بدونيد که آيا هودر در وبلاگش از html , xhtml استفاده کرده يا نه و يا آيا هودر مصاحبه گر رو " مصاحبه گر بدبخت " خطاب می کنه يا نه ؟ و اينکه چرا هودر اينقدر از خودش تعريف می کنه ؟ بريد اين مصاحبه رو گوش کنيد
باور نمی کنيد بريد اين دو قسمت مصاحبه رو گوش کنيد . قسمت اول - قسمت دوم
با تشکر از جناب سهراب سلطانی صاحب وبلاگ پرگوش (اين بچه ترشی نخوره يه چيزی می شه ها )
[ من زياد اهل نظرخواهی نيستم ولی اين دفعه به خاطر شما چرا .نظری نداريد؟ ]


0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?