بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, June 29, 2005

نکته 1: وزارت کشور یک سری آمار جدید توی سایت خودش گذاشته که طبق معمول جمع آرای مرحله اول اون با اطالاعات قبلی فرق می کنه . به نظرم کامپیوتر ها شون رو از سیستم الکتریکی به سیستم استفاده از مواد بازیافتی و کامپوست و pehenارتقا دادند. در هر حال هرکی نمایش آماری رو خواست این زیره (روی عکس ها کلیک کنید تا بزرگ بشه ) . تحلیل اش هم اینجا ست



----------------------------------------
نکته 2- ظاهرا اونهایی که عادت به کپی و پیست کردن آرای مورد نظرشون در صندوق انتخابات دارند بد شون نمی آد عین همین کار رو با قسمت نظرات مردمی روزنامه شون هم انجام بدند. فقط یک نگاهی به ستون كيهان و خوانندگان روز 8 تير بکنید و نظراتی که با نام {خلج از كرج }و {موسي پور} و {محمدي} چاپ شده رو بخونید
----------------------------------------


نکته 3- آقا ابطحی یک مطلبی نوشته در مورد نامردی در انتخابات . این پیغام رو هم من امروز براش فرستادم . سوال و جوابی هم که قبلا با هم داشتیم هم بعدشه.

آقای ابطحی. حرف شما رو قبول دارم که خیلی نامردی در حق آقای خاتمی شده
ولی فراموش نکنیم که افرادی هم که دور و بر آقای خاتمی هستند از جمله خود جناب عالی کم نامردی نکردید. فراموش کردید در گرماگرم انتخابات چندبار به شما و دیگران پیغام دادم که وزارت کشور آرای بیش از ۸۰ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور رو که با بدترین شرایط و زیر باران فحش و استهزای دیگران رای دادند رو اصلا به حساب نیاورده اونوقت جواب شما چی بود؟ اول گفتید ؛من نمی دانم شما به چه دلیلی به این جمع بندی رسیدید! ؛ و بعدش هم که کل آمار وزارت کشور رو براتون دوباره بازنویسی و بازشماری کردیم گفتید {در مسئله تقلب مشکل اصلی تر در رای سازی است }.

آقای ابطحی عزیز اونهایی که دشمن آقای خاتمی اند و در مقابله با او از دست زدن به انواع و اقسام زشتی ها کوتاهی نمی کنند نامردند ولی اونهایی که خودشون رو دوست خاتمی نشون می دند ولی برای پوشاندن خلافکاری هاو گندزدنهای خودشون از آبروی خاتمی مایه می زارند نامـردترنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد !!!!!!

---------------------------------------------

این هم سوال و جواب قبلی:

نوبسنده وبلاگ بابا و دخترش: ببخشید آقای ابطحی ولی به نظر می رسه که من تا حالا بی خود به شما و بقیه دل خوش کرده بودم وقتی که بیخیالی شما ها رو دربرابر اشتباه وزارت کشور در اعلام نتایج انتخابات می بینم می فهمم تا حالا وقت خودم رو پای حرفهای شما هدر دادم وگرنه اگه یکی بود که یک ذره دل اش برای مردم می سوخت بعد از اونکه این همه مدرک از جمله کل آمار انتخابات و جمع شون واطلاعیه وزارت کشور و آمار متناقض توی سایت وزارت کشور و ... رو نشون اش می دادم اقلا یک تکونی به خودش می داد شما که حتی جواب سوال های من رو هم نمی دی !
(۲ تير ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۵)



پاسخ ابطحی: در مسئله تقلب مشکل اصلی تر در رای سازی است که ظاهرا نهادینه شده است

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?