بابا و دخترش

بابا و دختراش

Friday, July 18, 2003



1- نيلوفر شديدا به ديدن فيلم های انگليسی عادت کرده و اين هفته يک فيلم جالب هم به غير از کارتونهای معمول براش گرفته بودم که زياد به سن اش نمی خورد اما در عوض برای من و مادرش کمی سرگرم کننده بود. فيلم The princess Diaries از کمپانی والت ديسنی. جالبه که توی ديالوگ های فيلم يک جمله کوتاه فارسی هم بود
2- نيلوفر کم کم داره سعی می کنه خودش کارهای مربوط به خودش رو خودش انجام بده ازپوشيدن شلوار و کفش اش تا مسواک زدن و دستشويي رفتن. گاهی هم حرفهای جالبی می زنه که از سن اش بعيده. مادرش تعريف می کرد که وقتی رفته بودند سوپرمارکت يک خانم خيلی چاق رو طرف قفسه نوشابه ها می بينه و بر می گرده به مادرش می گه : نبايد آدم همه اش نوشابه بخوره . چاق می شه
3-يادمه که حدودا يکسال و نيم اش بود که يکبار توی فروشگاه رفته بود طرف قفسه قارچ ها و يک پاکت برداشته بود و داشت قارچ جدا می کرد . من و دو سه تا از مشتری ها با خنده نگاش می کرديم ولی اصلا به ما محلی نمی کرد . تازه بعضی از قارچ ها رو برمی داشت و نگاه می کرد و بعدش می انداخت اش سرجاش.
امروز اين کانتر نيمه مرحوم ما من رو برد به دو تا از دما سنج های اينترنتی فارسی[ 1 , 2 ] گويا اون فلش ايتاليايي شديدا مورد توجه بلاگر ها قرار گرفته

ديروز اشتباهی يک پست خالی وارد وبلاگ شده بود که همون ديروز حذف اش کرده بودم ولی نمی دونم چرا تاثير نکرد حالا بعد از 24 ساعت بلاگر زحمت کشيده پاکش کرده غافل از اينکه 2-3 تا از دوستان زيرش کامنت گذاشته بودند. لينک به کامنت اونها می گذارم اينجا و اميدوارم که از اين بابت ناراحت نشده باشند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?