بابا و دخترش

بابا و دختراش

Friday, December 20, 2002

ديروز وبلاگ آسمان آبی مريم يکساله شد. من وبلاگ مريم رو خيلی دوست دارم . خودش رو هم همينطور!. مريم يکی از بهترين دوستان ناديده ء منه که به برکت وبلاگ نويسی بدست آوردم و در اين مدت از نوشته هاش و تشويق هاش و همينطور فيدبک هاش خيلی استفاده کردم.هرچند که چند سالی از دخترک من بزرگتره ولی وقتی دارم وبلاگ اش رو می خونم احساس می کنم دارم با دختر خودم حرف می زنم. دوست دارم اگه يک موقعی نيلوفر من هم وبلاگ نويس شد همين احساس دوستانه رو با وبلاگ اش داشته باشم.
راستی هيچ جشن تولدی بدون کيک و آهنگ تولد مزه نداره . پس اگه شما هم می خواهيد بيايد بريم اينجا کمی کيک تولد بخوريم . در ضمن يکی با خودش شمعی کبريتی فندکی چيزی بياره که مجبور نشيد مثل من دنبال کليد برق کورمال کورمال بگرديد. امان از دست اين چراغ قوه های چينی که هيچ جا رو جز جلوی پای آدم رو روشن نمی کنند!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?