بابا و دخترش

بابا و دختراش

Thursday, August 14, 2003

ديروز و امروز حسابی گرفتار بودم . امر شری نبود ولی خوب همچين خير خير هم نبود . بلاخره اين بعد از طهری که تونستم بيام اينجا يکراست رفتم سراغ haloscan که با راهنمايي هايي که هاله عزيز کرده بود مشکل اش رو حل کنم که ديدم جا تره و بچه نيست . جناب haloscan کل سيستم نظرخواهی رو به طرفة العينی غيب کرده بود! که گويا به دليل تغييرات سرور شون بود وخوشبختانه زود برگشت و من تونستم که فايل تصحيح شده رو ( با کمک هاله ) جايگذين فايل اصلی کنم و ظاهرا مشکل راست به چپ نويسی و بلعکس در سيستم نظرخواهی من حل شده. بنابراين اگه مايليد در نظرانی که برای من می فرستيد از کلمات انگليسی با حروف لاتين استفاده کنيد ديگه هيچ ترسی به دلتون راه نديد که مشکل برطرف شده ( البته تا اطلاع بعدی)و خلاصه هرچه می خواهد دل تنگت بگو (ولی رعايت جوانب موضوع رو هم بکنيد)...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?