بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, January 21, 2003


Hewlett-Packard HP Jornada 545 Handheld - 16MB Memory [Comparison 2 ][Accessories][Software]
روز جمعه بلاخره يک PDA خريدم . همونيکه عکس اش رو اين بالا می بينيد يک Pocket Pc از HP و با سيستم عامل Windows CE کار می کنه. نزديک دوسالی بود که به دنبال همچين سيستمی می گشتم ولی يا خيلی گرون بودند يا اگه هم قيمت شون ارزون شده بود حالا ديگه خيلی قديمی بودند ولی اين Jornada 454 که صفحه قابل لمس(Touch screen) اش رنگیه و با پردازنده 133 MHz برای من خيلی بدرد بخوره. برای اونهايي که آشنايي کمتری با Pocket PC ها دارند بايد بگم که يک جور کامپيوتر جيبيه و رقيبی برای Laptop که می شه روش انواع و اقسام برنامه ها يي رو که مخصوص خودش يا مشابه هاش نوشتند نصب کرد از بازی های کامپيوتری مثل شطرنج جيبي گرفته تا برنامه های حرفه ای و تخصصي مثل موقعيت ياب جهانی (GPS) که البته نياز به اضافه کردن تجهيرات خاصی داره. اما کاربردش برای من خيلی زياده و هر روز مشغول کشف کردن يک کاربرد ديگه ازش هستم . به تازگی هم وبلاگ نويسی رو روی اون شروع کردم البته در حال حاضر انگليسی می نويسم ولی در حال فارسی کردنش هستم. خوشبختانه سيستم اش Unicode را پشتيبانی می کنه . صفحه کليدش رو فارسی کردم ولی مشکلی که داره اينه که به نظر می رسه فونت Tahoma اش حروف فارسی رو توی خودش نداره چون به جای حروف فارسی فقط مربع چاپ می کنه. بايد فونت اش رو بروز کنم. [ اگه شما هم راه حلی به ذهن تون می رسه به من بگيد.[

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?