بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, January 15, 2003


حالا که افشا گری شدیم ناچار اعتراف می کنم که :مدتي بود که فرصت سر خاروندن نداشتم و همه اش پاي کامپيوتر بودم . نتيجه اين عمل شنيع چند کيلويي اضافه وزن بيشتر و مقادير متنابهي افزايش قند خون بود. به ناچار با همکاري شوهر محترم نگين عزيز يک دوچرخه سبز و قشنگ دست وپا کرديم و افتادم تو خط. من دوچرخه سواري رو دوست دارم و از اون لذت مي برم. دوچرخه سواري در استراليا تابع قوانين خاصيه و دوچرخه سوار بايد تجهيزات لازم از جمله کلاه ايمني و چراغ چشمک زن براي دوچرخه سواري در شب داشته باشه وگرنه جريمه مي شه. (يکي از دوستاي من به دليل اينکه بند کلاه ايمني اش شل بوده و چراغ قرمز رو رد کرده بود ۵۰ دلار جريمه شد. ) بعضي از اين تجهيزات مثل چراغ چشمک زن رو مي شه با هزينه کمي و با کمي ذوق و ابتکار توي خونه درست کرد بخصوص اگر علاقه اي هم به الکترونيک و ديجيتال داشته باشيد. اين ۴نقشه ساده براي مداريه که فقط با يک باطري قلمي ۱.۵ ولت کار مي کنه . اين هم يکي ديگه که با ۴ تا باطري و ۴۰ تا LED کار می کنه.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?