بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, May 14, 2002

سلام دوستان
بعد از شروع اخبار صوتی تصويری در وبلاگ عمومی چند ايميل به دستم رسيد که نظراتشون رو راجع به اين گونه اخبار بيان کرده بودند.در ضمن در لابلای نظرات گاهی سوالاتی هم پرسيده شده که چون سوال خيلی ها است همين جا جواب می دهم:
الف) سلام بر بابای وبلاگ نويس. خوبه شما رو اينجوری صدا کنم ؟
جواب : بعله چرا که نه ؟ ظاهرا من و بابای ژينا تنها بابا های وبلاگ نويس هستيم که به اين موضوع اعتراف کرديم . البته اگر شما اخبار ديگه هم داريد بگيد شايد تونستيم يک انجمن بابا های وبلاگ نويس تشکيل بديم.
ب) اين شکل جديد اخبار صوتی - تصويری خيلی قشنگه(يعنی دستتان درد نکند)
جواب : خواهش می کنم چشماتون قشنگ می بيننه . اگه قشنگی هم باشه مال عکس های زيبای کاپيتان و جناب لامپ و خورشيد خانم و... است. اما راجع به اخبار صوتی تصويری تا به حال چند نفر نظراتشون رو گفتند و برای اينکه شما هم در جريان کار قرار بگيريد نتايج آماری اين نظر سنجی رو براتون می نويسم البته من منتظر بقيه نظرات هم هستم
1- %100 ( بعله درسته صد در صد) افراد از اخبار صوتی - تصويری ابراز رضايت و شادمانی کردند و تقاضای ادامه انها را داشتند
2-%50 اين افراد در وبلاگ شون هم به اخبار صوتی تصويری اشاراتی داشتند.
3- %100 نظرات مربوط به وبلاگ خوان هايي است که خود وبلاگ نويسند
4- %50 نظرات را خانم های وبلاگ نويس و %50 نظرات را آقايان وبلاگ نويس ارسال داشتند که اين توازن در جامعه آماری ويژگی بسيار منحصر به فردی است
5- %100 نظرات مربوط به افرادی است که در اخبار صوتی تصويری از آنان نامی برده نشده
6- تعداد افرادی که تا کنون در نظر سنجی شرکت کرده اند از فرمول زير قابل محاسبه است
n=log(λ - δ - ε + 10 )+2*sin( ¶/2 -¶/3 ) که کاملا دقيق است
که در آن پارامنر ها از اين قرارند
λ=سال جاری به ناريخ هجری شمسی (1381) برای افراد داخل کشور و سال ميلادی( 2002) برای افراد خارج از کشور
δ= (مثلا 24 سال)سن شما بر اساس سال های تکميل شده
ε=سال تولد شما به ناريخ هجری شمسی (1357 مثلا) برای افراد داخل کشور و سال ميلادی( مثلا 1978) برای افراد خارج از کشور
¶=3.14

ج)دخترتون نمی نويسه؟
جواب : راستش چرا اون اولا که وبلاگ نويسی رو شروع کرده بودم گاهی می نوشت ولی کم کم حوصله اش سر رفت و چند وقتی که وبلاگ نويسی رو گذاشته کنار ! ولی شايدم يک روزی برگرده
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

فعلا همين مطالب رو داشته باشيد تا بعد .
منتظر نظرات شما هستم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?