بابا و دخترش

بابا و دختراش

Saturday, May 27, 2006

اونهایی که برای حل معما آمدند می تونند صورت مسئله و راهمنمایی ها رو یکی دوتا پست پایین تر ببینند

از ماجراهای نیلوفر
الان داشتم وبلاگها رو نگاه می کردم که نیلوفر آمد کنارم و با دلسوزی

گفت: بابا می خوای عینکت رو بزاری؟
گفتم: برای چی؟
گفت: برای اینکه باید یه word هایی رو نگاه کنی.

فکر کردم دلش برام سوخته که اینجوری سرم رو کردم تو کامپیوتر و دارم تند و تند وبلاگ می خونم ( روزهای تعطیل فقط تا ساعت 10:30 صبح اجازه وصل شدن به اینترنت رو دارم)

گفتم: باشه عینکم رو بده.
گفت : خوب عینکت کجا ست ؟ ( منو بگو فکر کرده بودم عینک برام آورده)
گفتم : خوب پس اون چیه پشتت قایم کردی.
گفت: اینه



این هم از محبت های دخترانه

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?