بابا و دخترش

بابا و دختراش

Thursday, May 25, 2006

کلوپ معما:
سلام دوستان من باز هم برگشتم. اين مدت که نبودم خبرهای زيادی بوده بيشترش هم خبرهای خوب بوده که سعی می کنم کم کم براتون بگم. اول اش اينکه بينهايت گرفتار کار شدم و تا مدتی اصلا نمی تونستم وبلاگ خودم رو هم باز کنم و لی سعی می کنم با مطالب ديگه جبران کنم. فعلا تا دوباره برگردم بهتر سر شما رو با معمایی که دیروز شنیدم گرم کنم شاید برای شما هم جالب باشه:

معمای دو گوی مرمر:
شما دو گوی مرمر دارید و یک ساختمان ۱۰۰ طبقه. هر کدوم از این گوی ها رو می تونید از یکی از طبقات این ساختمان پایین بیندازید و ممکنه که بشکنه یا نشکنه (​بستگی به ارتفاع اون طبقه داره) معلومه که اگه در اثر افتادن از طبقه nام بشکنه ازطبقات بالاتر هم خواهد شکست. اگر که در اثر افتادن از یک طبقه ای گوی شما نشکنه شما می تونید اون رو دوباره بردارید و باز هم استفاده کنید. حالا سوال اصلی اینه که شما چطوری می تونید با کمترین تعداد آزمایش پایین ترین طبقه ای رو که گوی در اثر افتادن از اون طبقه می شکنه رو پيدا کنيد؟
جواب ها تون رو يا توی لينک دونی پايين بنويسيد يا اگرم تو وبلاگ خودتون می نويسيد لينک اش رو اينجا بگذاريد. در ضمن اينجا برای بحث و گفتگو درباره اون هم جا هست

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?