بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, April 05, 2006

وقتی هودر دیکتاتور می شود - قسمت 2
----------------

هودر در جواب سوالات من این نامه رو برام فرستاده:

Agha,

Salam and thanks for your email.

I think as the owner of Sobhaneh I have the right to put advertising
in it as long as it's clearly separated from the regular content.

Obviously you'd have the same right, if you were running it.

Best,

--
- Hossein Derakhshan
سوالهای من از هودر اینها بود:
1- چرا شخص خودت رواز کلیه قوانین خود نوشته ات بر صبحانه برتر می دونی و به راحتی اونها رو نقض می کنی؟ مثلا هر وقت که دلت بخواد به نوشته های مربوط یا نامربوط خودت به عنوان"آگهی ویژه" لینک می دی و یا نوشته های دیگران رو که در انتقاد با تو باشه حذف و اکانت نویسنده و محدود می کنی و یا سوالات مکرر خوانندگان رو که ازت می پرسند "آگهی ویژه یعنی چه ؟" بی جواب می گذاری
2- چرا مطالب تو در صبحانه همگی comment off هستند و کسی نمی تونه درباره اونها نظر بده؟ آیا این نمونه خوبی از پایبندی تو به دموکراسی نیست؟

اینجوری که به نظر می رسه شخص هودر هم با نیکان کاملا هم عقیده است که هودر یه کاسب کار کثیف بیش نیست. این هم متن ایمیل من برای هودر عزیز ولی کمی دیکتاتور:
Hi hoder,

Thanks for your response,
It seems you believe you are a dirty businessman, as Nikan says!

I still insist, you do not have the right to block the accounts belong to the people who are protest to your management.

Regards,
Sina

نظر شما چیه؟

-------
تذکر- از اونجایی که ایمیل دونی من از برکت سر اسپم های نیجریه ای و سکسی و جدایی خواهان احوازی و اخیرا هم طرفداران رضا پهلوی و ... بلکل از کنترل من خارج شده لطفا اگه برای من پیغامی دارید توی کامنت دونی همین وبلاگ بزارید .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?