بابا و دخترش

بابا و دختراش

Friday, January 30, 2004

1-به نقل از کیهان:فرماندار بم گفت برخي كمك هاي خارجي فقط حرف بود
2-
حمایت کیهان از دریادار احمد مدنی

لطفا یک نفر به من بگه که چشم من مطالب زیر رو اشتباه ندیده . شاید هم روزنامه فخیمه کیهان دریادار احمد مدنی استاندارخوزستان در ایتدای انقلاب و فرمانده سابق نيروی دريايی ايران در آن زمانها و یکی از فعالان مطرح اپوزوسیون در خارج از کشور رو با شخص یا اشخاص دیگری اشنباه گرفته باشه!


رد صلاحيت يك نماينده به خاطر تخلف صاحبخانه اش!
دلايل رد صلاحيت يك نماينده در جلسه علني مجلس قرائت شد.
اين دلايل عبارتند از:
1- مخالفت با احكام صادره توسط دادگاه انقلاب و حمايت از متخلفان
2- ملاقات و مذاكرات صاحبخانه اش با يك امريكايي به نام آقاي دات
3- همكاري در انتشار يك نشريه مسئله دار
4- نامبرده به شدت ملي گرا و طرفدار آمريكاست
5- مذاكرات مفصل با شخصي كه پدرش آجودان اشرف پهلوي بوده است
دلايل فوق را دكتر ابراهيم يزدي به هنگام بررسي اعتبارنامه احمد مدني كه با رأي مردم كرمان به نمايندگي دوره اول مجلس انتخاب شده بود، بيان كرد و همين دلايل مطرح شده توسط ابراهيم يزدي (كه در آن هنگام، عضو كميسيون تحقيق درباره صلاحيت احمد مدني بود) باعث شد ساير نمايندگان، با رأي منفي به اعتبارنامه احمد مدني، وي را از حضور در مجلس به عنوان نماينده محروم كنند.
گفتني است نمايندگان مجلس، اعتبارنامه احمد مدني (اولين استاندار خوزستان پس از پيروزي انقلاب) را در حالي رد كردند كه هيئت هاي اجرايي نظارت وقت، صلاحيت او را تأييد كرده بودند.
ابراهيم يزدي در جلسه علني مجلس اعلام كرد اعضاي كميسيون تحقيق، صلاحيت احمد مدني را به اتفاق آرا رد كرده اند. گفتني است در گزارش كميسيون تحقيق مسائل ديگري چون: ارتباط به ساواك و رژيم پهلوي، ارتباط با مقامات آمريكايي، فعاليت سياسي و ارتباط با عناصر ضدانقلاب، مكالمه تلفني با مقامات رژيم شاه، به كارگيري عناصر ساواكي و فاسد و بدسابقه در استانداري خوزستان فراهم آوردن وسايل فرار امراي نيروي دريايي ارتش شاه از كشور به عنوان دلايل متمم ارائه شده است.
¤ گفتني است اين خبر با مراجعه به آرشيو روزنامه، بخش گزارش مجلس شوراي اسلامي در تاريخ 14/5/59 تهيه شده است.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?