بابا و دخترش

بابا و دختراش

Wednesday, August 10, 2005

خوب اینجوری که آیدا می گه انگار مسئولین محترم امور فیلترینگ و سانسور مرعوب طرح گسترده ما قرار گرفتند :-) وبلاخره بلاگرولینگ رو از محاق سانسور در آوردند. خبر خوبیه و جای تشکر داره از همه دوستانی که همراهی کردند بخصوص :
مامانِ غزل
آپاچی صلحجو
غزل شهر قصه
مریم آسمان آبی
آیدا ورود ممنوع
اما این موضوع باعث نمی شه که برنامه شروع شده رو به این راحتی ول کنیم. بخصوص که تا حالا منافع عظیمی هم در بر داشته . از برگشتن بی تا خانم به وبلاگستان ( که قول داده از فردا بنویسه) تا یک دعوت دبش برای تجدید دیدار با جناب میرزا قاسمی در تورنتو(نمی دونم چرا برخلاف بقیه اعضای خاندان قاسمی که من شدیدا" به شون احترام می گذارم نسبت به جناب میرزا احساس خصمانهء شدیدی دارم و شدیدا به خونش تشنه ام)
. به هر حال این شما و این هم قسمت دوم اخبار وبلاگستان



1- اگه می خواهید بدونید این آقاهه چرا داره اینجوری ورجه ورجه می کنه و این رقص اسم اش چیه یه سری به اینجا بزنید

2- ماجرای رمز و رموز کارکردن با فایر فاکس رو هم در اینجا ببینید

3- اگر با من در مورد میرزا قاسمی و باقلاقاطق هم احساس هستید یک سری به این سایت بزنید که بد نخواهید دید

4- اگه علاوه بر غذاهای شمالی،مثل من دخترهای شمالی رو هم بسیار دوست دارید می تونید سری به نوشته های دختر شمالی وبلاگستان بزنید و مجبورش کنید نوشتن رو از سر بگیره

5- اگه از اون هم بالاتر به همه شمالی های علاقمندید حتما سری به گیله مرد وبلاگستان بزنید و مجبورش کنید در کنار سرکشی به کلیه مزارع سر سبز شمال کالیفرنیا چند دقیقه ای هم به فکر دوستان وبلاگی اش باشه

6- و آخر از همه هم اگر شما دستگیرتون شد چی شده که همه گیلکی ها چه مرد و چه زن و حتی غذا نایاب و ناپیدا شدند . سری به این کامنت دونی زیر بزنید و دلیل اش رو بنویسید.

-------------
پ . ن . - این خبر رو هم از روزنامه دیروز داشته باشید:
فارسی را پاس بداریم: تابلو


صفحه حوادث ، روزنامه ایران :
"مدير كل مبارزه با مفاسد اجتماعى نيروى انتظامى... سرهنگ حسينى همچنين اذعان كرد..سر شبكه اين باند به نام «رضا»۳۵ ساله كه نابينا و از معتادان تابلو ست،..."

جناب سرهنگ امان از رفیق بد ، اما خودمونیم ذغال خوب هم بی تاثیر نیست

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?