بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, April 15, 2003

اين غيبت صغرا من کم کم داره تبديل به کبري می شه ولی من کمی تا اندکی بی ثقصيرم علت غيبت های من اين اينترنت ناسازگار ما ست که مدتی است من را حسابی گرفتار کرده - ميل باکسم را پر کرده و دوستان را هم احتمالا ناراحت کرده. در هر حال فکر نکنم اين مشکل به زودی حل شود و بايستی به فکر يک راه حل ديگر برايش باشم.که ممکن است کمی طول بکشد.اما به هر حال ممنونم از دوستای خوبی که در اين مدت من رو فراموش نکردند و بخصوص مريم عزيز که با کادوی تولدی که برام فراستاده بود من رو حسابی شاد کرد راستش فکر نمی کردم از پارسال تا حالا کسی هم تاريخ تولد من يادش مونده باشه ولی کادوی مريم و ابرک کوچولوی مهربون و کارت تبريکهای نگين و شوهرش نشون داد که اين طور ها هم نيست اميدوارم که لايق اين دوستی ها و لطف و محبت ها باشم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?