بابا و دخترش

بابا و دختراش

Friday, September 05, 2003



اين دفعه به شيوه خارجی ها براتون هم یک خبر خوب دارم و هم یک خبر بد.
1-اول خبر بد اینکه 11 سال دیگه درست روز نوروز یعنی 21 مارچ سال 2014 یک مهمون ناخونده به جمع ما می پیونده . ایشون کسی نیست جز یک Asteroid (خرده سيارک)1.2 کیلومتری که کمی چاق فربه تشريف دارند ( یه چيزی حدود 2.6 بيليون تن) که قراره صاف بیاد بخوره به کره زمین و همه چیز رو نیست و نابود کنه ! بنابراین اگه طلبی چیزی از کسی دارید سعی کنید تا قبل از اون تاریخ طلبتون رو وصول کنید که بعدش زیاد به دردتون نمی خوره! البته اگه به کسی هم بدهکارید بد نیست بدونید که شانس خوردن این سنگ لعنتی نازنین به زمین یه چیزی در حدود یک روی 909000 هست که در حقیقت یعنی هيچ! خوب آدم که نباید به خاطر این چیزهای بی ارزش خون خودشو کثیف کنه ! ملطفت هستید که ؟
2- اما خبر خوب اینکه فضای وبلاگستان شاهد حضور یک باباو دختر وبلاگ نویس دیگه هم هست البته دختر ایشون قبل از این هم ( بدون اطلاع پدر و مادرش البته !) وبلاگ می نوشته و حالا هم قراره دوتایی با هم در دو وبلاگ مختلف بنویسند که البته آدرس وبلاگهاشون رو هم به همدیگه لو نخواهند داد !!! به هر حال بنده به نوبه خود حضور یک بابای وبلاگ نویس دیگه رو به فال نبک می گیرم و به عنوان تحفه آدرس یک برنامه مبدل پینگلیش به یونيکد ( که البته دست پخت اشخاص دیگری است . چقدر البته گفتم توی این یه نیکه) رو به ایشون هدیه می کنم
------------
اين هم برای دخترخانم های عزيز که مايلند رموز دلبری رو بياموزند
شما می دونيد سريعترين راه دستيافتن به قلب مرد محبوب تون چيه؟ خوب اگه نمی دونيد یک سری به اينجا بزنيد. حتی اگه شما جزو اونهايي هستيد که سالها ست قلب مرد مورد علاقه شون رو بدست آورده اند باز هم یه چيزهايي هست که ممکنه براتون جديد باشه .مثلا شما می دونيد از ديد يک زن چرا مرد ها مثل تعطيلات هستند (و لابد همونقدر هم مورد علاقه و درخواست)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?