بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, November 29, 2005

تلویزیون ایران بنگاه پخش خرافات اون هم از نوع دروغین
لینکی که امروز در صبحانه بود من رو یاد یکی از برنامه های تلویزیون ایران انداخت. اول لینک امروز صبحانه رو ببینید :

"در سال 1988 در نایروبی کنیا ناگهان مردی قد بلند با ردای سفید ظاهر شد، چند دقیقه ای با مردم سخن گفت و از جمله درباره بازگشتش حرف زد و باز برای همیشه جلوی چشم مردم ناپدید شد. "


واقعیت اینه که ایشون جلوی چشم مردم غیب نشده بلکه سوار ماشین آقای سینگ نامی میشه و بعد از رسیدن به ایستگاه اتوبوس از ماشین پیاده می شه و سپس [ به گفته آقای سینگ]در هوا ناپدید می شه! [برای جزئیات کامل به متن اصلی مراجعه کنید]

به نظر می رسیده که ایشون می ترسیدند از اتوبوس مورد نظر جا بمونند وگرنه می تونست همونجا جلوی چشم مردم غیب بشه.

اما ربط اش به ماجرای تلویزیون : حدود 10 سال پیش تلویزیون ایران برنامه ای پخش کرد به اسم فاطیما که در اون ماجرای معجزه ای که در سال 1917 در شهری به اسم فاطیما در پرتغال روی داده رو تعریف می کرد . مل گیبسون هم انگار قراره فیلمی در اینباره بسازه .


بر اساس روایت تلویزیون ایران در اون سال چندین بار بانویی شبح مانند بر 3 کودک چوپان ظاهر می شه و خودش رو حضرت فاطمه دختر پیامبر اسلام معرفی می کنه و از طریق اونها پیغامهایی رو به مردم می رسونه و در آخرین بار هم با یک معجزه بصری خورشید رو جلوی چشم چندین هزار نفر به رقص وامی داره.
تا اینجای داستان به کنار چیزی که جالبه اینه که این یکی از داستانهای موثق در مذهب کاتولیکه و حتی پاپ قبلی ( ژان پل دوم یا به قول آقای ابطحی یوحنا پولوس ثانی) 3 بار برای زیارت به اون محل رفته بود و در آخرین مورد با تنها بازمانده اون 3 کودک ( که اون هم فوریه امسال عمرش رو داد به شما) دیدار کرد.
خوب حتما برای شما جالبه که چرا این همه مسیحی و حتی پاپ اعظم به ماجرای حضرت فاطمه علاقمند شدند. خوب معلومه برای اینکه حضور حضرت فاطمه در این داستان همه اش ساخته و پرداخته تلویزیون ایرانه و در اصل بانوی ماجرا ادعا می کنه که مریم مقدس و مادر عیسی مسیحه! آدم دزدی دیده بودیم ولی معجزه دزدی ندیده بودیم که این هم به برکت صدا و سیمای جمهوری اسلامی میسر شد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?