بابا و دخترش

بابا و دختراش

Friday, April 09, 2004

از هر دری سخنی:

1- ویروس آنفولانزای وبلاگی با سرعت نور در وبلاگستان در حال پخشه بعد از هاله ( بانوی آفتابی) که مدتی خواننده های وبلاگ شو در خماری گذاشته امروز هم فروغک وبلاگستان در متنی کاملا مشکوک نشانه هایی از این عارضه رو نشون داده بود. گرچه به چلنج گرفتن فلسفه وجودی وبلاگستان هم درقالب یاس فلسفی نسبت به وبلاگ نویس از جمله موارد مطرح شده فروغ می باشد ولی شواهدی از نفوذ این ایده از منبع دیگری هم می باشد. متخصصین امر عمده عوارض آنفولانزای وبلاگی را بی میلی به نوشتن وبلاگ در عین عطش زیاد به خواندن آنها می دانند که با مدتی استراحت و تزریق ویتامین های ک (کامنت) و آ (احوال پرسی) و تا حد زیادی بر طرف می شود.


2- در بحث روابط بین اللملل، انتشار متن SMS های جناب دیدوید بکهام با دستیار مونث سابق اش نشان داد روش های دیگری هم برای شروع یک بحث نچندان عادی غیر شغلی هم وجود دارد: گوشه هایی از این مذاکره برقی به قرار زیر است :

David Beckham : When u start your job? (Rebecca left sports agents SFX in November)
Rebecca Loos: Sign contract next week. Can’t stop smiling jumping around.

DB: Happy for you. If you have any jumping around to do come here.

RL: Where?

DB: At the hotel?

RL: Which?

DB: Same one as last time - but a lot of press today might not be a good idea. Maybe next time.

RL: OK will stop jumping and save it for when I see you and just keep smiling till then.

DB: OK, you need to save all that energy for ****. (سانسور از منبع اصلی است به گیرنده های خود دست نزنید)

RL: Is it ****.

DB: Very, very ****, thinking of your **** and the *****.

RL: Remember the last time your tongue was all over me I have never **** so hard.

DB: Now I am doing something, thinking about your ****.

RL: ******* your ****, feeling you **** deep down my ******

DB: Can’t wait for that. When can we do this and where?

RL: It’s difficult. You know best. Me always free.

DB: OK we have to try.




هر چند که خبر ظهور فوری و مهربانانه جناب دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا بکهام در جلوی دوربین های خبرنگاران نشان داد که با وجود همه موانع و مشکلات این عشق است که همیشه می ماند بخصوص اگر عدو هم سبب شود.

3- در بحث اخبار داخلی ، رسانه های استرالیا از خطرهایی که عید و مراسم ایستر برای انسانها و همچنین حیوانات خانگی دارند نوشته اند که طبق معمول فقط باعث تاثیر در رفتار اعضای محترم انجمن حمایت از حیوانات خواهد شد.

4- خبر نایل شدن سایت Pig Brother به رکورد 1.5 میلیون هیت در دو هفته که آن را در زمره یکی از پرببینده ترین سایت ها قرار داد مجددا نشان داد که ایده خانه شیشه که وبلاگستان هم بر اساس آن بنا شد بسیار خریدار دارد حتی اگر برای یک سایت آموزشی کودکان باشد. این سایت که خیلی ها اون رو با برنامه معروف Big Brother اشتباه گرفته بودند تشکیل شده از تصاویر مستقیم و 24 ساعته از دو دوربین مخفی که در محل زندگی تعدادی گراز وحشی کار گذاشته شده و مردم را از رفتارها و عملکرد روزانه آنها آگاه می کنه.

5- در بحث اخبار تکنولوژیک ، امکانات جدید سایت وبلاگنویسی http://www.20six.co.uk/ ازجمله بهبود خدمات فتوبلاگ و موبایل بلاگ آن باعث شور و نشاط فراوان در دنیا شد و از الان تاثیرات آن را می توان به وضوح دید. از گذاشتن عکس هایی در رزولوشن 1632 x 1224 در وبلاگ گرفته . تا عکس های واقعی از صحنه جنایت و آدم کشی در مهمانی ( برای کسانی که قلب ضعیفی دارند توصیه نمی شود)
همچنین کارشناسان از امکان بکارگیری این تکنولوژی در معرفی ستاره های پاپ نوظهور ( از جمله بانوی مهتابی) نظراتی را مطرح کرده اند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?