بابا و دخترش

بابا و دختراش

Tuesday, September 30, 2003

من هم مثل همه بعضی روز ها شادم و بعضی روزها ناراحت. ا امروزاینها رو برای دوستی نوشتم ولی فکر کنم بد نباشه که برای خودم هم اینجا ذخیره اش کنم شاید یه روزی بدرد خودم هم خورد :

دوست من سلام. توي زندگي هر ادمي روزهاي خوب هست و روزهاي بد. اما اگه واقعيت اش رو بخواي فرق روز هاي خوب و روز هاي بد فقط در ترتيب قرار گرفتن حوادثه اگه يک روز رو با يک ماجراي خوب شروع کني و چندتا ماجراي شکل اون پشت بندش بياد اون روز مي شه روز خوب حتي اگه آخر سر با کسي دعوا کني و يا از چيزي ناراحت بشي بازهم اون ماجرا هاي صبح باعث مي شه که خوشحالي رو فراموش نکني و يک جوري با مسئله کنار بياي. اما امان از وقتي که همه اون ماجرا ها و حوادث به ترتيب برعکس اتفاق بيفتند اونوقت اگه يک گنج هم ببري انگار که اون روز بدترين و نحس ترين روز عمرت بوده . من خودم سعي مي کنم هر روز از روزگار سبقت بگيرم و قبل از اينکه اون اعصابم رو يک جوري خورد کنه سعي مي کنم يک چيز شيرين توي زندگي ام بوجود بيارم حتي اگه اون بوسيدن دختر کوچولوم باشه يا خندوندن همسرم اما اگه با وجود اين شب ديدم انگار روزگار از من جلو زده خيالي نيست چون فردا يه روز ديگه است . شاد باش دوست من

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?